Asystent Klienta Zebra CC6000

zebra logo dsg centrum

Asystent Klienta Zebra CC6000

Konsjerż klienta CC6000: zapewnia najwyższą jakość samoobsługi – dziś i jutro!

Zapewnij klientom najlepszą obsługę w stylu konsjerż dzięki urządzeniu Zebra CC6000. Ten 10-calowy kiosk zapewnia klientom to, co najlepsze w robieniu zakupów online i w sklepie, z wszystkimi wygodnymi funkcjami samoobsługi, jakich oczekują, i nie tylko. W ciągu kilku sekund kupujący mogą się zameldować, aby odebrać zamówienie, znaleźć produkt lub cenę, wyszukać informacje, zadzwonić do współpracownika, porozmawiać na czacie wideo z ekspertem w celu uzyskania natychmiastowych odpowiedzi, uzyskać spersonalizowane oferty, zapłacić i wiele innych.

CC6000 zapewnia ten sam znajomy interfejs Androida, który klienci znają, w samoobsługowych kioskach w korytarzach sklepowych. Niezwykle wydajny procesor i wielodotykowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości zapewniają wyraźną grafikę, płynną animację i natychmiastowe odpowiedzi, których oczekują dzisiejsi użytkownicy. Dzięki zaawansowanej technologii skanowania firmy Zebra użytkownicy mogą błyskawicznie przechwytywać praktycznie każdy kod kreskowy – niezależnie od tego, czy skanują produkt w celu sprawdzenia jego ceny, czy kodu kreskowego z ekranu telefonu komórkowego. Najnowocześniejsza technologia głosowa i wideo umożliwia użytkownikom wezwanie pracownika sklepu w celu uzyskania pomocy lub rozmowę z ekspertem ds. produktu w innym miejscu. Technologia NFC umożliwia użytkownikom sparowanie smartfonów z CC6000 w celu łatwej integracji z programami lojalnościowymi i nie tylko.

Chociaż CC6000 oferuje znajomość urządzenia konsumenckiego, zapewnia wszystkie zabezpieczenia, narzędzia do zdalnego zarządzania i wdrażania potrzebne do pomyślnego wdrożenia. Smukła konstrukcja CC6000, standardowy montaż w standardize VESA i obsługa technologii Power-over-Ethernet ułatwiają wdrażanie wszędzie tam, gdzie potrzebujesz możliwości samoobsługi. Dzięki narzędziu Zebra StageNow możesz łatwo przygotować kilka lub tysiące kiosków – w tym wyjątkową możliwość kontrolowania, które usługi Google Mobile Services (GMS) chcesz włączyć. Jeśli używasz AirWatch lub SOTI MobiControl do zarządzania urządzeniami mobilnymi, możesz użyć tego samego systemu do zarządzania kioskami CC6000, upraszczając zarządzanie urządzeniami.

Kupując CC6000, możesz liczyć na długi cykl życia i maksymalną wartość. Jego najnowocześniejsza architektura zapewnia przyszłościowe rozwiązania, których potrzebujesz, aby tworzyć ekscytujące doświadczenia związane z zaangażowaniem dziś i jutro. CC6000 obsługuje system Android Oreo, z wbudowaną obsługą dwóch kolejnych wersji systemu Android (* aktualizacja do nowych obsługiwanych wersji systemu Android wymaga umowy serwisowej Zebra OneCare). Tylko od firmy Zebra, LifeGuard dla systemu Android gwarantuje bezpośrednie aktualizacje zabezpieczeń przez łącznie 10 lat od daty premiery, z bezprecedensową kompleksową kontrolą procesu aktualizacji systemu operacyjnego.