Zadzwoń teraz: (+48) 513 154 660

Indywidualne wyceny przy wiekszych zakupach

Chcesz porozmawiać?

Zadzwoń do nas (+48) 513 154 660

Nasze media społecznościowe

10 powodów, dla których sprzedawcy detaliczni powinni używać skanerów 2D

Sprzedawcy detaliczni tradycyjnie używali laserowych czytników kodów kreskowych w punktach sprzedaży (POS) w celu uproszczenia procesu kasowego. Jednak technologia zmieniła się wraz z oczekiwaniami klientów. Aby uzyskać szybsze, dokładniejsze skanowanie, które przyspiesza transakcje, wspiera mobilne kupony i poprawia jakość obsługi klienta, sprzedawcy detaliczni powinni używać skanerów 2D.

Eksperci w dziedzinie automatyzacji danych przewidują, że sprzedaż skanerów kodów kreskowych 2D będzie rosła w tempie minimum 13,4 procent w ciągu najbliższych lat, podczas gdy skanery laserowe (1D) spadną o 7,3 procent. Dzięki modernizacji skanerów 2D, sprzedawcy detaliczni będą mogli korzystać z kilku korzyści, które doprowadzą do trwałej rentowności.

  1. Wzrost przychodów dzięki marketingowi mobilnemu.

Marketing wielokanałowy otwiera drzwi do walki o dominację w handlu detalicznym.  Zniknęła całkowita zależność od frontów sklepowych z cegły i zaprawy. Innowacyjni sprzedawcy detaliczni uaktualniają swoje strony internetowe, zabiegają o użytkowników społeczności internetowych (social media) i elektronicznie sprzedają swoje towary, starając się przyciągnąć dzisiejszych mobilnych klientów.

Dostarczając pozytywne doświadczenia z każdą interakcją, sprzedawcy detaliczni mogą zwiększyć przychody. Należy wspomnieć o natychmiastowych nagrodach dla lojalnych klientów, transakcjach w mobilnych punktach sprzedaży (MPOS) i spersonalizowanych kuponach komórkowych – wszystko to jest możliwe przy użyciu skanerów 2D.

  1. Zautomatyzowanie rejestracji w programach lojalnościowych.

Marketing mobilny napędza ruch. Programy lojalnościowe nagradzają powtórne zakupy. Teraz sprzedawcy detaliczni mogą połączyć te dwa programy, umożliwiając rejestrację w punktach sprzedaży. Skanowanie dokumentów tożsamości za pomocą skanerów kodów kreskowych 2D, pomaga w automatycznym wypełnieniu aplikacji członkowskich odpowiednio pobranymi informacjami. Znikają błędy we wprowadzaniu danych i opóźnienia w ich wprowadzaniu. Sprzedawcy detaliczni mogą obecnie natychmiast rozpocząć działania marketingowe, które nagradzają lojalność klientów i generują sprzedaż.

  1. Natychmiastowa weryfikacja wieku kupujących.

Aby skrócić czas realizacji zamówień, zapobiec oszustwom i uniknąć kosztownych kar pieniężnych, używaj skanerów 2D, które natychmiast weryfikują wiek kupujących. Jedno szybkie skanowanie dostarcza informacji potrzebnych sklepom do legalnego ukończenia sprzedaży napojów alkoholowych, biletów na loterię i wyrobów tytoniowych.

  1. Zmniejszenie ryzyka.

Skanery prezentacyjne, które znajdują się w lub na ladach, mogą skanować elektroniczne kody kreskowe, takie jak te używane w marketingu mobilnym. Ale co się stanie, gdy sprzedawca przypadkowo uszkodzi telefon lub tablet kupującego, oddając go do skanowania?

Aby zminimalizować to ryzyko, sprzedawcy detaliczni uzupełniają stanowiska sprzedażowe o dodatkowe skanery kodów kreskowych 2D, które eliminują konieczność przekazywania urządzeń klienckich z kuponami sprzedawcom. Używają również czytników przenośnych do odczytywania kodów kreskowych na ciężkich przedmiotach, których nie da się łatwo podnieść do skanowania. Chroni to pracowników przed urazami, a pracodawców przed niepotrzebnymi roszczeniami ubezpieczeniowymi i nieobecnościami pracowników.

  1. Odczytaj dowolny kod kreskowy, w dowolnym momencie.

Skanery 2D wykorzystują technologię obrazowania, która umożliwia wykonywanie zdjęć lub obrazów kodów kreskowych. Dzięki temu sprzedawcy detaliczni mogą z powodzeniem skanować elektroniczne i papierowe kody kreskowe 1D i 2D bez względu na to, czy drukowany kod jest uszkodzony czy źle wydrukowany.  Mogą one również korzystać z cyfrowych aplikacji portfelowych, które stają się coraz bardziej popularne.

  1. Skrócenie czasu realizacji zamówień.

Skanery laserowe udowodniły swoją niezawodność podczas przechwytywania kodów kreskowych, ale nie mogą odczytywać kodów promocyjnych lub lojalnościowych z urządzeń mobilnych. Podczas gdy skanery prezentacyjne, które znajdują się na lub w ladach, mogą szybko przechwytywać kody papierowe, wolniej odczytują kody elektroniczne.

  1. Skanowanie każdego kodu kreskowego z każdego kierunku.

Imagery 2D są wielokierunkowe. Oznacza to, że mogą one łatwo skanować kody kreskowe pod każdym kątem i w każdej orientacji. Technologie tolerancji ruchu i ergonomiczne konstrukcje również ułatwiają ich obsługę, oszczędzając czas sprzedawców i klientów w punktach sprzedaży. Pracownicy zaplecza doceniają również te wielokierunkowe czytniki ze względu na łatwość obsługi i możliwość skanowania większości kodów kreskowych.

  1. Przechowuj informacje w jednym miejscu.

Jak zauważono, skanery 2D wykorzystują silniki skanowania typu area-imager do wykonywania zdjęć kodów kreskowych, dlatego są idealne do trudnych warunków, w których etykiety są podatne na zużycie. Ale czy wiesz, że ta sama technologia umożliwia detalistom robienie zdjęć ważnych dokumentów?

Dzięki temu pracownicy nie tylko mają dostęp do potrzebnych im informacji w jednym dogodnym miejscu, ale także oszczędzają miejsce w zatłoczonych magazynach i biurach.

  1. Przyszłościowe operacje.

Wraz z rozpowszechnieniem aplikacji mobilnych, sprzedawcy detaliczni potrzebują skanerów, które będą się rozwijać wraz z ich przedsiębiorstwami. Ponieważ skanery laserowe nie zapewniają takiej samej elastyczności jak skanery wyposażone w imager, ponieważ odczytują zarówno papierowe, jak i elektroniczne kody kreskowe 1D i 2D. Dzięki temu mogą one w pełni korzystać z dzisiejszych rozwiązań mobilnych. Gwarantuje to również, że firmy posiadają urządzenia, które będą się rozwijać wraz z ich działalnością.

  1. Optymalizacja doświadczenia klienta.

W raporcie zleconym przez Zebra Technologies, prawie 600 decydentów stwierdziło, że poprawa doświadczeń klientów jest najważniejszą korzyścią z zastosowania rozwiązań Internet of Things (IoT).

Aplikacje IoT polegają na skanerach i czujnikach w celu dokładnego przechwytywania danych przed ich udostępnieniem i analizą. Sprzedawcy detaliczni będą wykorzystywać te zalecenia do podejmowania lepszych, bardziej świadomych decyzji, które pozytywnie wpływają na działalność operacyjną i klientów.

Dlatego ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej jest modernizacja do urządzeń do skanowania 2D, w tym urządzeń przenośnych i głośnomówiących zaprojektowanych do różnych zastosowań. W ten sposób zapewniona zostaje najwyższa jakość usług, dzięki czemu klienci zawsze wracają.

Zadzwoń teraz